Nasıl Yapıyoruz?

Markanızı, dijital dünyanın karmaşasında öne çıkarmanız için size yardımcı oluyoruz. Stratejiyi ve yaratıcılığı yaptığımız işin merkezine koyuyor, marka hedeflerinizi gerçekleştirmek için teknolojiyi ve dijital platformları kullanıyoruz.
“İçerik kralsa, video onun tacıdır.”
Biz de tam olarak böyle düşünüyoruz ve rakiplerinizden daha görünür olmanız için ulusal yayın standartlarında hazırladığımız video içerikleri, sosyal medya mecralarında ve Google arama motorunda yüksek görünürlüğe ulaştırıyoruz.  Marka mesajınızın doğru zamanda doğru hedef kitleye sunulduğundan emin olmak için influencer pazarlaması, blog ve SEO çalışmaları ile organik erişimi; sosyal medya reklamları ve Google reklamları, yani performans pazarlaması ile de ücretli erişimi ve etkileşimi artırıyoruz.

Hizmet Sürecimiz

Doğru bir pazarlama stratejisinin, sizinle aynı sonuca odaklanmakla başladığını düşünüyoruz. Bu sebeple markanızı tanımakla ve hedeflerinizi öğrenmekle işe başlıyoruz. İlk aşamada markanız, hedefleriniz, rakipleriniz ve paydaşlarınız hakkında bilgi edinmek için sizi dinliyoruz. Sonrasında ise sektörünüz, bütçeniz ve hedef kitleniz için anlamlı olan çeşitli strateji ve taktikleri birleştirerek, potansiyel müşterilerinizi gerçek müşterilere dönüştürecek bir pazarlama stratejisi oluşturuyoruz.

Stratejimizi verimli ve etkili bir biçimde hayata geçirebilmek için üç basamaklı bir yol izliyoruz:

illustrasyon_1
grup_1

Dijital mecralarda “paylaşım yapmak”, artık ne yazık ki yeterli değil. Birkaç cümlelik metinler ve birkaç görsel, artık rakiplerinizden ayrılmanız ya da marka ve ürün iletişiminde başarı sağlamanız için yeterli değil. Video içerikler, sanıldığından daha da etkili olmaya devam ediyor ancak her video, size hizmet etmez. Markanızı hedeflerine ulaştıracak olan, ilgi çekici, size özel ve kaliteli video içeriktir.İlgi çekici içerik hazırlamak ise zaman ve yetenek ister. Hedef kitlenize hitap edecek içeriği hızlı bir şekilde belirleme ve geliştirme konusunda deneyimli bir ekibi bir araya getiriyoruz. Diğer ajanslardan farklı olarak senaryo yazımından dijital pazarlama stratejisine, mecraların ruhuna uygun video formatlarının seçiminden tüketicilerin tercih ettiği trendlere kadar video içerik pazarlaması adına birçok başlığı sürekli takip ediyor ve uyguluyoruz. Stratejimizin ilk adımı olarak tüm markalarımız için video içerik serileri geliştiriyoruz.

Her yaştan kullanıcının çevrimiçi platformlarda bulunması, güçlü bir sosyal medya stratejisi geliştirmeyi mecbur kılıyor. İyi planlanmış ve uygulanmış bir sosyal medya stratejisi; marka bilinirliğini artır, markanızı hedef kitlenize sevdirir ve güvenilirlik hissi oluşturur.İlk basamakta markanız için oluşturduğumuz video serilerini ve bu serileri destekleyecek yazılı ve görsel içerikleri IG TV, Facebook Watch ve YouTube gibi video odaklı mecralar öncelikli olmak üzere markanın aktif olduğu ve hedef kitlenin ilgili olduğu sosyal medya platformlarında yayınlıyoruz. Sosyal medya için özel kampanyalar kurguluyor, buna uygun olarak Facebook, Instagram ve LinkedIn reklamları planlıyoruz. Söz konusu reklamların performansını yakından takip ediyor, aldığımız sonuçları geliştirmek için stratejimizi gerçek zamanlı olarak güncelliyoruz.
Ek olarak, affiliate marketing ve influencer pazarlaması da sosyal medya yönetimimizin bir parçası. Influencer hedef kitlesine uygun kampanya geliştirme, influencer kitlesini markaya kazandırma, influencer’ın tercihinden öte marka hedeflerine uygun içerikler oluşturma alanlarında da etkili sonuçlara ulaşıyoruz.

Yalnızca sosyal medyada değil, arama motorlarında da görünürlüğünüzü artırmak için çalışıyoruz. Size özel geliştirdiğimiz kaliteli içerikler, doğru platform seçimi, sunduğumuz SEO hizmeti ve Google reklamları danışmanlığı sayesinde çok kısa sürede Google’da üst sıralara taşınmanızı sağlıyoruz. Video pazarlamasının SEO’ya olan katkısını biliyoruz. Bu sebeple oluşturduğumuz videolar için YouTube Video Marketing çalışmaları yapıyor, arama motorunda çok yüksek performansı gösteren blog ya da yayın platformu uygulamaları ile SEO desteğini artırıyoruz. Google, GND (Google Görüntülü Reklam Ağı) ve YouTube reklamları ile gerek CPC gerekse video görüntüleme odaklı reklamlarla düşük maliyetle yüksek verimlilik elde ediyoruz. Rakamlarla göz boyamaya çalışmak yerine, markanızın hedeflerine hizmet edecek KPI’lar belirliyor ve bu göstergeleri yükseltmek için çaba gösteriyoruz.

Siu Digital Nedir, Ne Değildir?

Siu Digital, video pazarlama odaklı bir dijital reklam ajansıdır.
Biz bir video prodüksiyon firması değiliz: Dijital dünyada videonun daha izlenir olması ve daha iyi sonuçlar getirmesi için yapılması gerekenleri yapıyoruz. Videoyu müşteri yolculuğunun bir parçası olarak nasıl kullanacağımızı, hedef kitlenin videoyla hangi yollarla etkileşime geçtiğini ve videonun izleyicilerini potansiyel müşteriden gerçek müşteriye nasıl dönüştürebileceğimizi biliyoruz.

Aynı zamanda sosyal medya yönetimi, Google, Facebook, Instagram ve LinkedIn reklamları, influencer pazarlaması, SEO, omni-channel reklam kampanya kurguları ve operasyonları dahil olmak üzere bir dijital ajansın video pazarlama alanında kapsayabileceği tüm hizmetleri sunuyoruz. Buna ek olarak, Inbound pazarlama bakış açımızla dönüşüm, satış ve kazanım hedeflerinize uygun içeriği biçimlendirmek üzere İçerik Haritalama yapıyoruz.

illustrasyon_3

Biz yalnızca bir reklam ajansı da değiliz:
Dijital ve reklam dünyasını iyi tanıyoruz ancak video prodüksiyon tecrübemiz dijital platformlarla sınırlı değil. 10 yılı aşkın video prodüksiyon tecrübemiz, donanımlı kadromuz ve ekipman parkımız ile ulusal kanallarda yayınlanan reklam filmlerinden belgesellere, ürün videolarından proje filmlerine kadar birçok alanda büyük prodüksiyonlara imza attık.

Bir reklam ajansıyla kıyaslandığında senaryo, prodüksiyon, video üretimi ve video içerik bilgisi konusunda çok daha iyi bilgiye, tecrübeye ve donanımlı bir ekibe sahibiz. Prodüksiyon firmasına, dijital pazarlama ajansına, influencer ajansına ve sosyal medya ajansına ayrı ayrı zaman ve bütçe ayırmak sizin için de yorucu oluyorsa, size hizmetlerimizi ve markalarımız ile birlikte yakaladığımız başarıları anlatmak isteriz.