Dijital Pazarlama

Dijital Pazarlama, “reklam vermek”, “paylaşım yapmak” ya da “web sitesi açmak” kavramlarıyla tanımlanamayacak kadar geniş bir alandır. Markanızın dijital varlığının sınırları ise, hedef kitlenizin sizinle karşılaşabileceği alanların tamamını kapsamalıdır. Bu bakış açısıyla, öncelikle hangi dijital mecralarda yer almanız gerektiğine karar vermek, sonra da her mecranın kendine özgü kurallarına uygun bir operasyon planlamak gerekir.

100+ mutlu müşteri 

Inbound Marketing

Dijital Pazarlama, dijital mecralarda yapılan her tür pazarlama ve iletişim faaliyetini ifade etse de birçok marka tarafından en temelde sosyal medyada, arama motorlarında ya da çok genel ifadeyle dijital mecralarda, çoğunlukla da tıklama başı ödeme (PPC – pay per click) yöntemiyle reklam yayınlamak olarak algılanır. Oysa dijital pazarlama, birçok başlıktan oluşmaktadır ve burada sayamayacağımız birçok başlıkla da ilişkilendirilebilir. İçerik pazarlaması, performans pazarlama, omni-channel sosyal medya pazarlaması, arama motoru pazarlaması, e-posta pazarlaması, influencer pazarlaması gibi dijital pazarlama türleri, birbirinden bağımsız olarak ya da bir arada, farklı hedeflere ulaşmak üzere kullanılabilir.

Siu Digital’da, popüler dijital pazarlama felsefesi Inbound Marketing’i uygular ve markalarımızın dijital pazarlama hedeflerini, dönüşüm sağlamak üzerine kurgularız. Inbound Marketing’in ya da her ne kadar tam çevirisi olmasa da dilimizde kullanılacak çevirisiyle Dönüşüm Pazarlaması’nın ilk basamağı potansiyel müşterinizin markanız hakkında hangi farkındalık seviyesinde yer aldığına ve dönüşüm hedeflerinizi tamamlamaya ne kadar yakın olduğuna bağlı olarak hazırlayacağınız içeriklerdir. Ardından, kendi seviyesine uygun içeriklerle potansiyel müşterinizi dönüşüm hedeflerinize yaklaştırmayı ve sonuç olarak markanızı pazarlama hedefinize ulaştırmayı amaçlar.

Growth Hacking

Bir teknoloji şirketi olarak sıkı bir biçimde takip ettiğimiz teknoloji girişimciliği dünyasından elde ettiğimiz birikimleri de pazarlama danışmanlığı hizmeti verdiğimiz markalara aktarmak, bir diğer önemli hedefimizdir.

Silikon Vadisi yatırımcısı ve 500 Startups’ın kurucusu Dave McClure tarafından geliştirilen AARRR! Metrikleri’ni de markalarımızın satış hedeflerini iyileştirmeleri için uygulamak ve dönüşüm hedeflerine uygun içerikler oluşturarak bu içeriklerin farklı mecralarda dağıtımını yapmak konusunda da hizmet veriyoruz.

Sosyal Medya Yönetimi

Markalar için sosyal medya yönetimi hizmeti, birçok diğer pazarlama iletişimi türü gibi çok temel bazı hizmetlere indirgenmektedir. Sosyal medya ajansı arayan bir markanın, bir müddet sonra temel kriter olarak duymaya başladığı paylaşım sayısı, grafik tasarım, içerik yazımı ve Instagram’a reklam vermek gibi ifadeler, aslında göründüğünden de büyük ve detaylı olan dijital pazarlama dünyasının sosyal medya mecralarında yer alan birkaç hizmetten öte değildir. O halde, Siu Digital açısından bakıldığında sosyal medya yönetimi nedir?

Dijital Kampanya Yönetimi

Başarılı bir dijital kampanya için, diğer tüm pazarlama kampanyalarında olduğu gibi çok ayaklı bir kurgu oluşturmak gerekir. Bir markanın, yalnızca sosyal medya reklamı yayınlayarak ya da hazırladığı içerikleri paylaşarak yaptığı iletişim faaliyeti, dijital kampanya yönetimi kapsamında yer almaz. Özellikle sosyal medya mecralarının birbirinden farklı içerik türlerini desteklediği günümüzde, başarılı bir dijital kampanya yürütmek isteyen markalar, mecraya özel içerik üretimini ve dağıtımını da içeren çok kanallı bir stratejiye ihtiyaç duyacaktır.

Arama Motoru
Optimizasyonu (SEO)

Google ve diğer tüm arama motorları, potansiyel tüketicinin ihtiyaç duyduğu anda arama yaptığı ve ihtiyacını giderecek markalar ile etkileşime girmeye hazır olduğu mecralar olması sebebiyle, markaların daha iyi sıralamayı kapmak üzere birbirleriyle yarıştığı platformlardır. Bu bakış açısıyla arama motoru sonuç sayfaları (Search Engine Result Pages – SERP) ve bu sayfada elde ettiğiniz sıralamayı (ranking) iyileştirmek için yapmanız gereken bir dizi işlem ve dikkat edilmesi gereken onlarca kriter vardır.

Arama Motoru Reklamcılığı (SEM) 

Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) çalışmalarının çok uzun vadede sonuç vermesi sebebiyle, kısa vadede sonuç bekleyen markaların Google Reklamları diye de bildiğimiz Arama Motoru Reklamcılığı (SEM) alanında da çalışma yapması beklenmektedir. Siu Digital reklam ajansı olarak, Arama Motoru Reklamcılığı hizmetimizin detaylarını incelemek için tıklayın.

Web Sitesi ve Mobil Uygulama
Yapımı

Her markanın bir web sitesi olması gerektiğine kimse itiraz edemez; ancak web sitesi, ürünlerinizi sergilediğiniz ve iletişim sayfasına adresinizi yazdığınız bir internet platformundan çok daha fazlasıdır. Ürünleriniz hakkında bilgi vermek, tek başına size müşteri kazandırmayacağı için, web sitesine ihtiyaç duyduğunuz ilk anda, web sitesinden ya da mobil uygulamadan ne istediğinize karar vermeniz gerekir.

Video İçerik Üretimi

Her yıl, pazarlama dünyasında “Bu yıl, videonun yılı olacak.” cümleleri ile tekrar tekrar konuşulan yılları geçip gidiyoruz. Ne yazık ki sosyal medya yönetimi hizmeti veren birçok ajans, bünyesinde bir video prodüksiyon firması bulunduramadığı ya da etkili video içerik üretemediği için markalar video içerik üretimi stratejilerini belirlemekte ya da prodüksiyon şirketlerine ödemeleri önerilen video pazarlaması bütçesini ayırmakta zorlanabiliyor.

Farklı teknikleri bir arada kullanarak geliştirdiğimiz Dijital Pazarlama hizmetlerimiz, üç amaca hizmet eder:

1- Daha Fazla Potansiyel Oluşturmak: İçerik pazarlaması, arama motoru optimizasyonu (SEO), sosyal medya yönetimi, e-posta pazarlaması, influencer pazarlaması gibi çalışmalara ek olarak, tıklama başına ödeme pazarlaması (PPC) da dahil olmak üzere her tür performans pazarlaması yöntemini kullanır, sosyal medya hesaplarınızda ya da web sitenizde daha fazla etkileşim ve trafik oluştururuz.

2- Daha Fazla Talep Oluşturmak: Web sitesinde ya da sosyal medya kanallarında daha fazla trafiğe sahip olduktan sonra, anonim bir web sitesi ziyaretçisini, tanımlanabilir bir müşteri adayına dönüştürmek üzere harekete geçeriz. Yeniden pazarlama (remarketing), indirilebilir içerik teklifleri, e-posta otomasyonu, A/B testi ve ilgi çekici videolar gibi birçok yöntem kullanarak talep (lead) toplama kampanyaları kurgularız.

3- Daha Fazla Dönüşüm Sağlamak: Marka hedeflerine uygun biçimde satış kapatmak, müşteri memnuniyeti sağlamak ya da üye kazanmak gibi her tür dönüşümü gerçekleştirmek için gerekli takibi yaparız. Topladığımız talepleri sonuca dönüştürmelerine yardımcı olmak için satış ekibinizi yeni araçlar ve verilerle güçlendiririz.

Markanız için Dijital Pazarlama hizmeti almak istiyor ancak nereden başlayacağınızı bilmiyorsanız, bize ulaşın.

Dijital Pazarlama hizmeti sunarken yalnızca içerik oluşturmayı, ücretli bir reklam yayınlamayı ya da anahtar kelime tespit etmeyi hedeflemiyoruz. Hedef kitlenizin karşılaştığı zorlukları ve sıkıntılarını anlamaya, fırsatları belirlemeye ve markanızı en iyi çözüm olarak konumlandıran özel içerikler oluşturmaya çalışıyoruz. Böylelikle tüm yollar, markanıza çıkar.

Markalarımıza Sunduğumuz Dijital Pazarlama Hizmetleri

  • ZWeb Sitesi ve Mobil Uygulama Yapımı
  • ZArama Motoru Optimizasyonu (SEO)
  • ZSosyal Medya Yönetimi
  • ZDijital Kampanya Yönetimi
  • Zİniş Sayfası (Landing Page) ve Tıklama Başına Ödeme (PPC) Kampanyaları
  • Zİçerik Pazarlaması (Blog ve Makale Yazımı dahil)
  • Zİndirilebilir İçerik Önerileri (e-Kitaplar, teknik incelemeler, web seminerleri vb.)
  • ZE-Posta Pazarlaması
  • ZVideo İçerik Üretimi

Marka temsilcimizle görüntülü görüşün.

Dijital Pazarlama hizmetimiz hakkında detaylı bilgi edinmek isterseniz, uzmanımızla yapacağınız 15 dakikalık görüntülü görüşme için hemen randevu alabilirsiniz:

Hemen Teklif Alın

Dijital Pazarlama hizmetlerimiz hakkında detaylı bilgi edinmek isterseniz, aşağıdaki formu doldurarak bize ulaşabilirsiniz.

Siu Digital